Thursday, March 23, 2006

情人的眼淚

為什麼要對你掉眼淚
你難道不明白是為了愛
只有那有情人眼淚最珍貴
一顆顆眼淚都是愛 都是愛

為什麼要對你掉眼淚
你難道不明白是為了愛
要不是有情郎跟我要分開
我眼淚不會掉下來 掉下來

好春常在 春花正開
你怎捨得說再會
我在深閨 望穿秋水
你不要忘了我情深 深如海

為什麼要對你掉眼淚
你難道不明白是為了愛
要不是有情郎跟我要分開
我眼淚不會掉下來 掉下來

我眼淚不會掉下來 掉下來

1 comment:

Yee-wei Chai said...

Dude ... thanks for checking out my blog. And since u like such songs .. i just wrote about another CD which i had the chance to listen to. Very very nice ;)

董沁, 野百合·春天

Read about it at my blog too.